انیشتینُم

درگاهی به سوی علم و تکنولوژی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

تا چه اندازه به فایل های ذخیره شده روی را یانه خود اطمینان دارید؟

ادامه مطلب...
۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۹ ۶ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
کیانوش مستعد

آموزش تبدیل پاورپوینت به ویدیو با چند کلیک ساده

 
حتی اگر با نرم‌افزار پاورپوینت مایکروسافت کار نکرده باشید، نام آن را شنیده‌اید. این نرم‌افزار که کاربرد بسیار زیادی در انواع زمینه‌ها دارد، برای نمایش اسلاید‌های متوالی که با یکدیگر ارتباط موضوعی دارند در زمینه‌ی انتقال یک مفهوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال با استفاده از این نرم‌افزار دانشجویان و اساتید در کلاس درس و افراد در جلسات کاری به بیان توضیحات خود همراه با المان‌های تصویری و متنی و حتی چند رسانه‌ای می‌پردازند. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان به امکانات بسیار زیادی دسترسی پیدا کرد. یکی از ویژگی‌های جالب توجه پاورپوینت امکان ذخیره‌ی اسلاید‌های تهیه شده در قالب یک فایل ویدیویی است.در ادامه با ما همراه باشید در این مطلب ما برای شما آموزشی در قالب یک فایل ویدیویی تهیه کردیم که با دیدن آن کاملا یاد خواهید گرفت که چگونه یک پاورپوینت را به یک فایل ویدیویی تبدیل کنید.
ادامه مطلب...
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۶:۲۶ ۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۱
کیانوش مستعد

دستگاهی 300 دلاری برای هک

محققین یکی از دانشگاه‌های دنیا دستگاهی 300 دلاری ساخته‌اند که این امواج الکترومغناطیسی را دریافت می‌کند و می‌تواند از آن‌ها کلیدهای رمز «الجمل» (Elgamal) و RSA را کشف کند. این دستگاه می‌تواند کلیدهای کشف شده را از طریق امواج الکترومغناطیسی تا شعاع 48 سانتی‌متر بفرستد.در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۳ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۲
کیانوش مستعد

ویندوز XP برای ارتش آمریکا به روز رسانی می شود

از ابتدای خرداد ماه امسال ارتش آمریکا 30.8 میلیون دلار بابت پشتیبانی از رایانه‌های این سازمان که ویندوز XP روی آن‌ها نصب شده ، به مایکروسافت پرداخت کرده است. هم‌چنین قرار است 9.1 میلیون دلار هم برای ادامه‌ی پشتیبانی‌ مایکروسافت از این نسخه‌ی ویندوز تا سال 2017 به این شرکت پرداخت شود. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز XP از سال 2013 به ‌پایان رسیده و مسوولان این شرکت درخصوص بد‌افزارهای مخرب و احتمال هک شدن این سیستم‌عامل به کاربران‌اش هشدار داده است. 

ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۵ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱
کیانوش مستعد

آموزش غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی

پیامک در سال‌های اخیر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مطرح گشته است و شرکت‌های مختلف شروع به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به صورت انبوه کرده‌اند. اما متاسفانه این شرکت‌ها طریقۀ بکارگیری صحیح پیامک را به درستی فرا نگرفته‌اند و بدون دریافت اجازه از مخاطبان، با ارسال پیامک‌هایِ بیهودۀ متعدد برای آنها ایجاد مزاحمت می‌نمایند. در ادامۀ پست می‌توانید راهنمای لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای دو اپراتور اصلی تلفن همراه کشور را مطالعه فرمائید.
ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۶ ۱ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰
کیانوش مستعد