انیشتینُم

درگاهی به سوی علم و تکنولوژی

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

با God Mode آشنا شوید

God Mode قابلیتی در ویندوز می باشد که با استفاده از ان می توان به تمام تنظیمات ویندوز دسترسی داشت این قابلیت در ویندوز به صورت مخفی و دور از چشم کاربر وجود دارد و می تواند برای همه مخصوصا برای کاربر های حرفه ای مفید باشد در این حالت همه چیز زیر نظر و در اختیار شماست!در God Mode همه ی تنظیمات در یک جا جمع شده و در اختیار شما قرار گرفته اند. در ادامه با ما همراه شوید.

ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵ ۴ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
کیانوش مستعد
يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ب.ظ کیانوش مستعد
مقایسه نسخه های مختلف ویندوز۱۰

مقایسه نسخه های مختلف ویندوز۱۰

مایکروسافت در تاریخ ۷ مرداد امسال نسخه نهایی ویندوز ۱۰ معرفی کرد . هم اکنون نسخه های متفاوتی از این ویندوز در سایت ها و بازار موجود است ، اما  کدام بهترین می باشد؟ از این دسته نسخه ها می توان Home،Pro،Enterprise و... را نام برد. در ادامه با انیشتینُم همراه باشید تا به انتخاب بهترین نوع از این ویندوز به شما کمک کنیم.
ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۳ ۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
کیانوش مستعد
شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ق.ظ کیانوش مستعد
چرا ۱۰، ۹ کجاست؟

چرا ۱۰، ۹ کجاست؟

مایکروسافت با معرفی نسخه‌ی جدید ویندوز باعث تعجب همگان شد. در حالی که همه منتظر بودند تا بعد از ویندوز ۸، ویندوز ۹ روانه‌ی بازار شود، مایکروسافت با معرفی ویندوز ۱۰ همه را غافلگیر کرد.مایکروسافت از ویندوز ۱۰ به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد می‌کند. پلتفرمی که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از مایکروسافت به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها مشتری این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و رمودندی‌ها مایل هستند تا آن‌ها را تشویق به بروز رسانی به نسخه‌ی ۱۰ ویندوز کنند. مایکروسافت در ویندوز ۱۰ تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.اما چرا ۱۰، ۹ کجاست؟ در ادامه باما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۱ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
کیانوش مستعد
دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ب.ظ کیانوش مستعد
از به هدر رفتن اینترنت خود جلوگیری کنید

از به هدر رفتن اینترنت خود جلوگیری کنید

چند وقتی است که از عرضه نسخه اصلی ویندوز10 می گذرد این ویندوز خوبی های بسیار زیادی دارد اما طوری طراحی شده است که مایکروسافت از اتصال اینترنتی شما برای اشتراک گذاری به‌روزرسانی‌ها به سایر کاربران بهره می‌گیرد.به زبان ساده تر کاربران دیگر می توانند به جای سرور مایکروسافت، از سیستم شما برای دریافت بخشی از آپدیت ها استفاده کنند که این کار باعث افزایش سرعت در دریافت آپدیت آنها می شود.در ادامه باما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۹ ۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
کیانوش مستعد