انیشتینُم

درگاهی به سوی علم و تکنولوژی

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

فعال‌سازی چک‌باکس ویندوز

انتخاب چند فایل در ویندوز اکسپلورر، می‌تواند یکی از کارهای ناراحت‌کننده در پنجره ویندوز اکسپلورر باشد. برای انتخاب چند فایل باید کلید CTRL را نگاه داشته و فایل‌‌ها را انتخاب کنید. در این میان اگر به صورت ناگهانی فایل‌ها را Drag کنید، با تعداد زیادی فایل‌های کپی و تکراری مواجه خواهید شد که بر اثر یک اشتباه ایجاد شده‌اند.در ادامه با ما همراه شوید.

ادامه مطلب...
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۷ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
کیانوش مستعد

مسابقه عکاسی با آیفون سال 2015

هر سال مسابقه‌ی عکاسی با آیفون یا IPPA  برگزار می‌شود که هزاران نفر در این مسابقه شرکت می‌کنند. این مسابقه قسمت های متفاوت و گوناگونی دارد که شرکت کنندگان رقابت جدی را در این شاخه‌ها انجام می‌دهند. حال برندگان مسابقه‌ی سال ۲۰۱۵ مشخص شده است.در ادامه با ما همراه شوید.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۱ ۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
کیانوش مستعد

هر آنچه باید در باره"Windows old"و روش های حذف آن بدانید

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در حین کار با ویندوز خود متوجه پوشه ای به نام Windows old شده باشید این پوشه در درایوی که شما ویندوز خود را نصب کرده اید قرار دارد و حجم زیادی را نیز اشغال کرده است که با حذف آن میتوان این فضای اشغال شده را آزاد کرد و باعث بالا رفتن سرعت سیستم خود شوید.این پوشه حاویه اطلا عاتی از ویندوز قبلی شما می باشد(مانند:نرم افزارها و...)در ادامه با ما همراه شوید تا با این پوشه و چگونگی حذف آن بیشتر آشنا شویم.

ادامه مطلب...
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۷ ۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
کیانوش مستعد

هرآنچه باید درمورد (Program Files (x86 بدانید

اگر شما هم از ویندوز ۶۴ بیتی استفاده می‌کنید، در درایو نصب ویندوز خود حتما به دو فایل با عنوان (Program Files (x86 و Program Files برخورد کرده‌اید که یکی از این فایل با عنوان (x86) برای برنامه های ۳۲ بیتی است. چرا ویندوز دو فایل برای این کار اختصاص داده و چرا همه برنامه‌ها را در یک فایل نصب نمی‌کند؟در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۷ ۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
کیانوش مستعد

تریلر دومین فیلم از زندگی استیو جابز منتشر شد

اولین تریلر رسمی فیلم جدید استیو جابز منتشر شد. این فیلم نهم اکتبر امسال اکران می‌شود و برخلاف فیلم‌ قبلی، اشتون کوچر در آن بازی نکرده است. حال تلیلر کوتاهی از فیلم جدید جابز منتشر شده که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم. 

ادامه مطلب...
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۹ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
کیانوش مستعد

دور انداختن یکی از نادر ترین محصولات اپل به دست زنی امریکایی!

زنی آمریکایی یکی از نادرترین محصولات شرکت اپل،‌یک دستگاه‌ از اولین سری رایانه‌های اپل را که ارزشی نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار دارد،‌ دور انداخت.این زن رایانه اپل خود را به مرکز بازیافت زباله‌ای در میلپیتاس کالیفرنیا داده‌بود که این کالای نادر توسط یک شرکت مدیریت زباله‌های الکترونیکی کشف شده و به قیمت 200 هزار دلار به یک موزه فروخته شد.

ادامه مطلب...
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۸ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۱
کیانوش مستعد